NFS High Stakes Cars - Lincoln

Continental Mark V 1977
Continental Mark V 1977 Enlarge Image 0 User Screens
Uploaded By Added on Sep 22, 2002 Viewed 4,485 times Downloaded 1,096 times Save to Favourites

Author: baardk
(more cars by baardk)

Average Rating:

(Rated 6.7/10 - 3 votes)You must be logged in to rate this car.

Description:

no dash
All 3D


Visitor Comments

Comment By: Remko
Sep 22, 2002 - 9:00pm

Nice pimpmobile, heh.

Remko
Forum Posts: 453
View Profile

Comment By: Shenlong
Sep 23, 2002 - 9:00pm

I dunno, wheels look kinda funny, and it's about as shiny as [insert witty analogy here]

Shenlong
Forum Posts: 0
View Profile

Comment By: Iceface
Sep 24, 2002 - 9:00pm

sorry but all those cars lately by baardk look ugly and unrealistic and those rims man they're evil! btw, are these cars SOOO big in reality??

Iceface
Forum Posts: 0
View Profile

Comment By: jokinendesign
Sep 24, 2002 - 9:00pm

yeah those 70's luxury cars are really big...

jokinendesign
Forum Posts: 0
View Profile

Comment By: baardk
Sep 24, 2002 - 9:00pm

I dont now what ever I have done to you "Iceface" but I`m SURE that you must have a BIG problem.

baardk
Forum Posts: 11
View Profile

Comment By: Jeembo
Sep 24, 2002 - 9:00pm

They're huge, dude.. I had a '78 Cougar, and it was the biggest beast in every parking lot. Nice job baardk

Jeembo
Forum Posts: 0
View Profile

Comment By: baardk
Sep 24, 2002 - 9:00pm

Thanks Jeembo, but I`m tired of "people" like "Iceface", so I have asked to remove all my cars here and in nfs cars

baardk
Forum Posts: 11
View Profile

Comment By: Remko
Sep 26, 2002 - 9:00pm

I think those cars look plenty realistic, they also look the correct size to me (American cars of the 1970's were about as big as they would ever get), and 'm not sure what's wrong with those rims either. Why so harsh, Iceface?

Remko
Forum Posts: 453
View Profile

Comment By: Iceface
Sep 26, 2002 - 9:00pm

ok people i just expresed my opinion that is all. i don't want to offend anyone BUT there IS something wrong with the car just look at it's side.

Iceface
Forum Posts: 0
View Profile

Comment By: baardk
Sep 26, 2002 - 9:00pm

"Iceface" the pic of the car here is not good. It`s look many more good in the game ( at least that is my opinion )

baardk
Forum Posts: 11
View Profile

Comment By: baardk
Sep 26, 2002 - 9:00pm

BTW, the picture you see if you click on the picture is from Rocky Pass but I made the road wery small to simulate narrow roads we have in the mountain some places in my country. It is not the car that is so big :-)

baardk
Forum Posts: 11
View Profile

Comment By: Remko
Sep 26, 2002 - 9:00pm

Hey, now that you mention it... now I understand why Iceface thought it was over-sized.

Remko
Forum Posts: 453
View Profile

Comment By: baardk
Sep 26, 2002 - 9:00pm

Maybe I should select another pic LOL :-)

baardk
Forum Posts: 11
View Profile

Got something to say? Add your comments:

Username:

Password:

Error: You must be logged in to comment on this car.

Not registered yet? Register here. It only takes 30 seconds.

Forget your password? Find it here.

Welcome, Guest